П'ятниця, 04.07.2025, 19:25
Сайт кафедри обліку і аудиту НЛТУ України
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Що б Ви хотіли побачити на сайті НЛТУ України?
Всього відповідей: 216

Економічний факультет (ЕФ) НЛТУ України заснова­ний у 1945 р. З 1951 р. до 1964 р. він зазнав значних реорганізаційних змін. Починаючи з 1964р., факультет функціонує безперервно. За цей час деканами працювали доценти В.П.Чекін, П.П. Якімцов, М.Д. Оверченко, В.К. Луцевич, П.К. Динька. Сьо­годні факультет очолює доц. Я.В. Кульчицький.  Значний внесок у становлення і розвиток фа­культету, започаткування нових спеціальностей, нових навчальних дисциплін, науково-дослідну та навчально-методичну діяльність зробили доц. В.П. Чекін, доц. П.П. Якімцов, доц. М.Д. Оверченко, доц. В.К. Луцевич, проф. Ю.Ю.Туниця, проф. Е.Я. Оксанич, проф. І.М. Синякевич, проф. М.В. Римар, проф. Г.С. Шевченко, проф. М.М. Стадник, доц. П.К. Динька, доц. Я.В.Кульчицький, доц. С.О. Козловський, доц. В.І. Михайловський, доц. А.М. Вічевич, доц. М.М. Огородник, доц. В.С. Дудюк.

З 1945 до 1988 р. факультет забезпечував підготовку інженерів-економістів за спеціальностями “Еконо­міка і організація лісової промисловості та лісового господарства” та “Економіка і організація дерево­обробної і целюлозно-паперової промисловості”.

З 1988 до 1994 р. факультет готував фахівців за спеціальністю “Економіка і управління в галузях хіміко-лісового комплексу” зі спеціалізаціями: “Організація і управління виробництвом на лісових підприємствах” та “Організація і управління виробництвом на деревообробних підприємствах”. З 1994 р. на факультеті ведеться підготовка цих фа­хівців за напрямом “Менеджмент”, спеціальність “Менеджмент у виробничій сфері”, яка з 1997 р. реорганізована у спеціальність “Менеджмент ор­ганізацій”, спеціалізація “Менеджмент лісогоспо­дарських та деревообробних організацій”.

Починаючи з 1991 р., на факультеті здійснюється  підготовка фахівців за напрямом “Економіка і під­приємництво”, спеціальність “Облік і аудит”.

У1995 р. на факультеті розпочата підготовка фахівців за спеціальністю “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності” (напрям підготовки – “Менеджмент”).

За роки функціонування на факультеті підготовле­но понад 4200 економістів для лісового господарства, лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості, менеджерів, фахівців облі­ку і аудиту для галузей лісопромислового комплексу.

Сьогодні на факультеті навчається майже 600 студентів та екстернів. Навчально-виховний про­цес забезпечують 64 викладачі, з них 2 доктори наук і 32 кандидати наук.

До складу факультету входять п'ять кафедр:

кафедра вищої математики (завідувач — д-р техн. наук, проф. М.М.Стадник);

кафедра економічної теорії (завідувач — канд. екон. наук, доц. Л.В.Рібун);

кафедра економіки і менеджменту деревообробних підприємств (завідувач — д-р екон. наук, проф. Г.С.Шевченко);

кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяль­ності (завідуюча — канд. екон. наук, доц. А.М.Вічевич)

кафедра обліку та аудиту (завідувач — канд. екон. наук, доц. М.М.Огородник);

Організація навчального процесу на економіч­ному факультеті базується на використанні пакету навчально-методичної документації (освітньо-кваліфікаційних характеристик, освітньо-профе­сійних програм, навчальних планів).

Підготовка фахівців базується на максимально­му використанні комп'ютерної техніки, економіко-математичних методів, ділових ігор та інших активних методів навчання.

У науковому плані колектив факультету активно працює над проблемами еколого-економічної ефек­тивності природокористування в цілому і лісокористування зокрема; особливостями реформування та оптимального розвитку деревообробної промисло­вості, вдосконалення організації та ведення обліку та аудиту, маркетингу і зо­внішньоекономічної діяльності лісових підприємств.

Базовою кафедрою за спеціальністю, що акредитується, є кафедра обліку і аудиту.

Кафедра займається підготовкою бакалаврів та спеціалістів за спеціальністю Облік і аудит.

Навчальний процес забезпечується таким викладацьким складом: 10 доцентів, кандидатів економічних наук, 2 старших викладачі, 10 асистентів, зав. лабораторією, 2 старших лаборанти.

Підбір і прийом на роботу професорсько-викладацького складу здійснюється на конкурсній основі з врахуванням наявності наукового ступеня і вченого звання та відповідного стажу практичної і педагогічної роботи.

Навчальні плани і програми передбачають фахову підготовку при забезпеченні високого рівня фундаментальних знань, безпосередньо відображають вимоги практики роботи за спеціальністю “Облік і аудит”. Впродовж останніх років кафедра реалізує на практиці всі освітянські реформи, коли освіта, наука, система виховання, модернізуючись, піднялись на вищий щабель свого розвитку, а отримання знань стає невід'ємною сутністю життя. Педагогічна майстерність науково-педагогічних працівників, які забезпечують навчальний процес за спеціальністю “Облік і аудит” і працюють на особистість студента, його світогляд, уміння самостійно вчитися, набувати практичних навичок та умінь відповідно до освітньо-кваліфікаційних рівнів та спеціальностей, за якими проводиться підготовка фахівців, є досить високою.

Професорсько-викладацький склад постійно удосконалює існуючі та вводить нові більш сучасні методики та технології навчання, застосовує передові вітчизняні та зарубіжні напрацювання в цій галузі. Реалізуються завдання, поставлені перед навчальним закладом в рамках реалізації основних   положень Болонського процесу.

Основними напрямами, пріоритетами та завданнями підготовки фахівців за спеціальністю “Облік і аудит” є:

Реалізація державної політики у галузі вищої освіти, збалансованої структури та обсягів підготовки за заявленим напрямом з урахуванням інтересів держави та територіальних громад.

У навчально-виховному процесі встановлення принципів доступності; конкурсності та незалежності здобуття вищої освіти; інтеграції у світову систему вищої освіти; збереження і розвитку досягнень та традицій української вищої школи; наступності процесу здобуття вищої освіти; науковості; екологізації; гуманізації; демократизації; індивідуалізації; самостійності; активності; єдності освіти й виховання та ін.

3.        Завершення поетапного переходу на новий зміст навчання, визначений новими галузевими освітньо-професійними програмами підготовки фахівців, впровадження нових стандартів освіти навчальних планів та програм, підвищення якості навчального процесу у відповідності з освітньо-кваліфікаційною характеристикою.

4.        Підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, наукової кваліфікації викладацьким складом, закріпленим за даною спеціальністю, забезпечення достатнього науково-теоретичного і методичного рівня викладання дисциплін у повному обсязі освітніх програм; використання у навчальному процесі новітніх освітніх  та інформаційних технологій.

5.        Забезпечення неперервності та послідовності професійної і практичної підготовки, розширення баз проходження практики студентами даної спеціальності, враховуючи особливості підготовки фахівців як на денній, так і на заочній формах навчання.

6.        Одержання студентами спеціальності достатнього обсягу практичних навичок і умінь відповідно до кваліфікаційного рівня, що дозволяє їм вирішувати не тільки суто фахові завдання, а й швидко і правильно приймати управлінські рішення.

7.        Забезпечення максимальної адаптації професійної підготовки спеціаліста з обліку і аудиту до умов майбутньої роботи, підготовка фахівця, конкурентноспроможного на ринку праці та привабливого для роботодавця.

8.        Розробка та поновлення науково-методичного забезпечення навчального процесу, приведення його у відповідність до державних стандартів освіти, написання підручників, навчальних посібників, збірників завдань тощо.

9.        Проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей науково-педагогічних працівників; вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду; формування та систематичне поповнення з метою ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо- та відеоматеріалів; координація змісту методичної роботи випускової кафедри зі змістом діяльності методичних і науково-методичних установ регіону.

10.   Розвиток індивідуальних форм методичної роботи: наставництва, стажування, консультування, відвідування занять та позаурочних заходів, самоосвіта тощо.

11.   Активна наукова діяльність викладачів та студентів за даною спеціальністю, активізація наукових досліджень та творчих пошуків як основи підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації і майбутніх фахівців; сприяння інтеграції наукової, навчальної і виробничої діяльності; забезпечення органічної єдності змісту освіти і програм наукової діяльності; розвиток форми наукової співпраці з установами та організаціями для розв'язання складних наукових проблем; впровадження результатів наукових досліджень і розробок.

12.   Розвиток міжнародного співробітництва в освітянській та науковій сферах, що сприяє поширенню інтеграції української системи вищої освіти у європейську; обмін науковими та методичними доробками викладачів та студентів; активна участь у міжнародних конференціях.

13.   Впровадження основних положень Концепції національного виховання, реалізація його напрямів через систему запровадженої виховної роботи; підвищення ролі кафедри у виховному процесі, безперервність і наступність виховної роботи в академічних групах, на курсах, у гуртожитку; національна спрямованість виховного процесу, тісний зв'язок з ідеалами, традиціями й іншими надбаннями української й світової духовної культури.

14.   Удосконалення елементів модульно-рейтингової системи освіти, форм та методів контролю за навчальним і виховним процесами.

15.   Реалізація механізму державних гарантій працевлаштування випускників, надання першого робочого місця, підтримка дієвих зворотних зв’язків з випускниками.

Форма входу
Календар новин
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
Інформація до відому

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2025